Büyük Veri ile Marka Değeri ve Pazarlama etkileri nasıl ölçümlenir?

Europe/Istanbul
Zoom

Zoom

Description

EuroCC Seminerleri kapsamında Yüksek Başarımlı Hesaplama kullanımını yaygınlaştırmak amacıyla kolokyumlar düzenlenmektedir.

Proje hakkında bilgi için EuroCC sayfamızı ziyaret edin.

  • Seminerler Zoom üzerinden online olarak gerçekleştirilecektir.
  • Zoom'a kayıt olurken lütfen gerçek ad ve soyadınızı kullanın.

NOT: Çevrimiçi seminer etkinliği sırasında lütfen aşağıdaki hususlara dikkat ediniz:

  • Soru sorarken, lütfen önce isminizi söyleyin.
  • Yazılı olarak yönlendireceginiz teknik sorularınızda Q&A kısmını yorumlarınız için ise chat kısmını kullanın.
    • 1
      Büyük Veri ile Marka Değeri ve Pazarlama etkileri nasıl ölçümlenir?

      Sosyal medyada (facebook, twitter, instagram vb.) yapılan paylaşımların büyük veri analizi, yapay zekâ ve doğal dil işleme yöntemleriyle gerçek-zamanlı analiz edilmesi, analiz sonuçlarının işletmelerin reklam, pazarlama çalışmalarına dair bilgilerle konsolidasyonu sonucunda kısa-orta vadeli ürün satış tahmininin ve gerçek-zamanlı marka değerinin tespit edilmesi.

      Speaker: Ayşe Akçura (eBrandValue)
    • 2:20 PM
      Soru-Cevap