Büyük Veri ile Marka Değeri ve Pazarlama etkileri nasıl ölçümlenir?
Saturday, April 17, 2021 -
1:30 PM
Monday, April 12, 2021
Tuesday, April 13, 2021
Wednesday, April 14, 2021
Thursday, April 15, 2021
Friday, April 16, 2021
Saturday, April 17, 2021
1:30 PM
Büyük Veri ile Marka Değeri ve Pazarlama etkileri nasıl ölçümlenir?
-
Ayşe Akçura
(eBrandValue)
Büyük Veri ile Marka Değeri ve Pazarlama etkileri nasıl ölçümlenir?
Ayşe Akçura
(eBrandValue)
1:30 PM - 2:20 PM
Sosyal medyada (facebook, twitter, instagram vb.) yapılan paylaşımların büyük veri analizi, yapay zekâ ve doğal dil işleme yöntemleriyle gerçek-zamanlı analiz edilmesi, analiz sonuçlarının işletmelerin reklam, pazarlama çalışmalarına dair bilgilerle konsolidasyonu sonucunda kısa-orta vadeli ürün satış tahmininin ve gerçek-zamanlı marka değerinin tespit edilmesi.
2:20 PM
Soru-Cevap
Soru-Cevap
2:20 PM - 2:30 PM